Pages

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

On My Radio...


On My Radio...
Tonight @ 21:00 @ SinRadio

459 σχόλια:

1 – 200 από 459   Νεότερο›   Νεότερο»
ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα αγαπημένε μου παραγωγέ και εξαιρετικέ μου γραμματέα..

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα ΦΟΥΛΗ, ελπίζω να σερβίρω δροσιστικά ποτάκια το βράδυ στην παρέα, τα λέμε

ΦΟΥΛΗ είπε...

τοκ τοκ, να μπω; να κάτσω;

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρες ΦΟΥΛΗ, εννοείται να κάτσεις, για να βγάλω και το ξεσκονόπανο που τελείωσα να μην ενοχλεί...

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχαχα δεν έβαζες μια φωνή να έρθω

Κατερίνα είπε...

ήρθα και εγώ! καλησπέρα @ Blue, @ Φούλη και φυσικά Παραγωγέ! τι θα ακούσουμε σήμερα?

marimar είπε...

Καλησπέρα
οι δυο εξαρτημένες πρώτες στη σειρά!!!!
Φούλη απέφυγα να γράψω απο το πρωί για να μην χαρακτηριστώ. Εντέλει το λέω είμαι εξαρτημένη!!!!!


Έξυπνε Παραγωγέ και ωραίε Μπλου καλησπέρα χα χα σπέρνω ζιζάνια

ria είπε...

καλησπέρα παιδες!

BLUEPRINTS είπε...

ΦΟΥΛΗ μου δεν είχα και πολύ δύναμη στη φωνή, για αυτό δε με άκουσες...

BLUEPRINTS είπε...

Κατερίνα, marimar (ευχαριστώ) και Ρία καλώς μας ήρθατε...

marimar είπε...

Καλησπέρα κόρες Κατερινάκι και Ρία

ria είπε...

γειά σου φούλη!

γειά σου μαριμάρ!

γειά σου κατερινάκι!

γειά σου όμορφέ μου!!!

γεια σου γοητευτικέ παραγωγέ μας!

Κατερίνα είπε...

Καλησπέρα @ Μαριμάρ μου και @ Ρία μας!!

Κατερίνα είπε...

α, πολύ ωραία!! θα περάσουμε όμορφα και αποψε!

BLUEPRINTS είπε...

αχ Ρία εσείς βγάλατε το κουσούρι μου και το πήραν κι οι υπόλοιποι της παρέας (και τα παίρνει ο παραγωγός....), τι σερβίρω κορίτσια;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλησπέρα και φιλιά σε όλους!

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα Αντιγόνη μας, πως πάει καλή μου;

Κατερίνα είπε...

Γεια σου @ Αντιγονάκι!! Πολυ συγκινητική η ανάρτησή σου :)

ria είπε...

ε μα ψέμματα λέω;
είσαι ένας κούκλος!

marimar είπε...

Γειά σου αγαπημένη Γ. Αντιγόνη μας

SpIrToKoYto είπε...

καλησπέρες...καλησπέρες κι από μας...-:))

( σήκωσέ το το τιμημένο παραγωγέ...λολ )

Κατερίνα είπε...

μμμμμ, @ Blue, μιας και σήμερα προβλέπεται χορός, δε θα έλεγα όχι σε μια μαργαρίτα!!

ria είπε...

καλώς την πιο αγαπημένη γιαγιά της μπλογκόσφαιρας!

BLUEPRINTS είπε...

καλά μια σπέσιαλ Ursus για Ρία λοιπόν

Evil Chef είπε...

Kαλησπερα στην συντροφια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μαριμαρ χεστικα να μην χαρακτηριστώ αγάπη μου εγώ, είμαι και το φωνάζω!!
καλησπερα Μπλου,Παυλο,Ρια,Κατ...
Ρια μην ρωτήσεις, όχι δεν γεννήσαμε θα είχα συμπληρώσει το ποστ αν...
Αντιγόνη μου φιλιά πολλά

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα Σπιρτόκουτο,

Μαργαρίτα για Κατερίνα λοιπόν...

SpIrToKoYto είπε...

ο Λύκος παραγωγούλη προσπαθεί να ανοίξει το καφόμπρικό του...

ria είπε...

ωωωωωωω την κυρία συμπεθέρα!

τι κάνεις φοβερη μαγείρισσα με τα μακρυμάλλικα λουκάνικα;

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα Evil, πως πάει;

ΦΟΥΛΗ είπε...

εγω ενα κρασακι Σαμιώτικο γλυκό σαν εσένα μπλου

marimar είπε...

Σπυρτοκουτάκι, Λύκε, Έβιλ και Ντίνα καλησπέρα σας

ria είπε...

για αυτό σε αγαπάω γιάννη μου!

γιατί θυμάσαι τα πάντα!

Cloud είπε...

Καλησπερα!

Σημερα θα σας ακουω διαβαζοντας :)

NOSTOS είπε...

Καλησπέρα και από εμένα φίλοι μου καλοί..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ρία μου!!!!
Φούλη μου!!!!
Κατερίνα μου!!!
Μαριμαρ μου!!
Σπιρτόκουτο και Λύκε μου!!!!!
Εβιλάκο μου!!
Φιλιά!!!

SpIrToKoYto είπε...

θα πέσει φωτιά να σε καψει παραγωγέ...
σου χω φτιάξει καν και καν...στα λουκάνικα κόλλησες...???

BLUEPRINTS είπε...

αχ ΦΟΥΛΗ μου πως να μη σερβίρω το γλυκύτερο κρασάκι για σένα

Ρία εννοείται, ότι με ενδιαφέρει το θυμάμαι...

ria είπε...

καλώς το θεό της μουσικής ανεύρεσης!

τι κάνεις έβιλ; πως είναι το κοριτσάκι σου;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κουτάκι λουκανικάκια ακουω;

NOSTOS είπε...

Καλησπέρα κύριε παραγωγέ,blue και Ταμαρίτσα..

ria είπε...

λατρεία, μπλου, εκτός από κούκλος, είσαι και γλύκας!

SpIrToKoYto είπε...

καλησπερούδια συμπεθερούλα...
καλά...τα λουκάνικα είχαν μεγάλο σουξέ...

BLUEPRINTS είπε...

Κυριάκο καλησπέρα και καλό διάβασμα


Λύκε καλησπέρα, άνοιξε το μπρίκι σου που λέει και το σπιρτόκουτο;

ria είπε...

λύκε λύκε είσαι εδώ;

τι κάνουν η ίριδα και ο έρως;

marimar είπε...

Κυριάκο μου καλό διάβασμα. Αφού μπορείς με μουσική τι να πω; Θα τα δούμε τα χαϊρια σου χα χα

BLUEPRINTS είπε...

στωωω, Λύκε φιλιά από την ξαδέλφη έχεις...

Κατερίνα είπε...

Καλησπέρα @ ΚΟυτάκι, @ Evil και @ Αγαπημένε!
@ Αγαπημένε, να ξέρεις θα βάζω φωνή μέσω παραγωγού για να έρχεσαι για χορό...
Γείτσες @ Blue!!

NOSTOS είπε...

Φούλη καλησπέρα,τι κάνει ο φίλος μου?? τις καλησπέρες μου δώσε του.

SpIrToKoYto είπε...

σου τις κανω στο μικρόφωνο...χεχε..,

Γατούλα ναι...αλλά τί λουκανικάκια...
φούστικα που λέει και ο παραγωγός...λολ

ria είπε...

γειά σου κυριάκο.

για να καταλάβετε, ο κυριάκος θα ακούει εδώ και θα μιλάει με την κατερίνα στο φέις μπουκ, αυτό εννοεί διάβασμα...

marimar είπε...

Πάλι πίσω είμαι στις αναρτήσεις. Να πάρει δεν σας προφταίνω!!!!

Τα λουκάνικα Κουτάκι τα έχεις στο μπόγκ; Για στείλε και για δοκική!!!!

BLUEPRINTS είπε...

Ρία κάτι τέτοιο κατάλαβα κι εγώ... fb τα @αγαπημένα...

Κατερίνα είπε...

Γεια σου @ Λύκε!
αχ, πόσο το αγαπώ αυτό!!! :)))

SpIrToKoYto είπε...

Μπλουδάκι μου...
Εβιλ και Ντινάκι...
Κατερινάκι...
marimarάκι μου
Συννεφάκι...
Αντιγονάκι αγαπημένη μου...

ξέχασα κανένα...???

Κατερίνα είπε...

Αγαπημένη χορεύει με ενθουσιασμό!! και φυσικά χαμογελάει...

ria είπε...

εντελώς γιάννη μου!

Cloud είπε...

Μαριμαρ, αυτο που διαβαζω ειναι αναλαφρο σαν τη μουσικη οποτε δεν εχω προβλημα χαχα

Αγαπημενη, μην με κουρασεις μονο γιατι ειμαι πτωμα και αυριο εχω πρωινο εγερτηριο χαχα

BLUEPRINTS είπε...

marimar να φανταστείς σχολίαζα το έδεσμα μακαρονολουκάνικου στη δουλειά σε συνάδελφο και μου είπε: καλά η φίλη σου δεν υπάρχει... κι όμως το σπιρτόκουτο υπάρχει και μεγαλουργεί γαστρονομικά κι όχι μόνο

SpIrToKoYto είπε...

marimarάκι...ναι...σήμερα είπα να κάνω μαγειρική ανάρτηση...λολ

Κατερίνα είπε...

αχχχχχ, @ Ρία! Διαβάζει, όντως!

NOSTOS είπε...

Γειά σου Κατερινι'ω όλα καλά??

ΦΟΥΛΗ είπε...

Λύκε έφυγε μόλις, πάει για μπάλα,θα μου κάνεις κάποτε πούστικα λουκάνικα Κουτακι;

BLUEPRINTS είπε...

Κυριάκο σαν πόσο ελαφρύ είναι δηλαδή; άρλεκιν ας πούμε;

SpIrToKoYto είπε...

δεν υπάρχω...???...κι εγώ που είμαι ποιά είμαι...???...και τί κάνω που είμαι...???...ουφ...υπαρξιακό πρόβλημα απόκτησα στα καλά καθούμενα για ένα λουκάνικο...

ria είπε...

που το θυμήθηκες αυτό;;;;;;;;;


χα χα χα!

SpIrToKoYto είπε...

Γατούλα...οτι θέλεις...λολ
και φούστικα λουκανικάκια και άλλες
μαγειρικές φουστίστες...

BLUEPRINTS είπε...

Σπιρτόκουτο, όχι παραδέξου το, ήταν πολύ απλό και πολύ διεστραμμένο ταυτόχρονα ως γεύμα αυτό...

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα σε όλους από πάτρα.....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Γεια σου Παναγιώτη!!

marimar είπε...

Μπλου μου έγραψες!!! Κυριάκο για πες βρε;;;;!!!!!!!


Ωραίο το ντραμς


Εβιλ are you the .... d-Evil??
Dance λοιπόν

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα ρε Παναγιώτη από την μισοπατρίδα, πως πάει;

SpIrToKoYto είπε...

Μπλουδάκι μου,
το παραδέχτηκα ήδη...
μόνο που στο βλογ το είπα τσαχπίνικο και οχι φούστικο...


@ Παναγή μας...καλώς σε...-:))

Evil Chef είπε...

Ευχαριστω παραγωγε!

Εφτιαχνα τον προγραμματισμο για τις επομενες μερες.

Cozy Powell αγαπημενος ντραμμερ της εποχης

Κατερίνα είπε...

Καλώς τον @ Παναγή μας!!

Ανώνυμος είπε...

καιρός χάλια...μια ζεστη με μια υγρασία...σαν κόλα ειναι.....

BLUEPRINTS είπε...

Σπιρτόκουτο ναι, στο blog είσαι και μια κυρία με τα κόκκινα, δεν μπορείς να γράφεις τέτοια...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πίνω κρασάκι απο αυτό που δίνουν οι παπαδες άλλα δεν ξομολογήθηκα..
Παναγιώτη γεια σου..

ria είπε...

η νορμα τζην μπέικερ... μαίριλιν μονροε

ria είπε...

καλώς τον παναγιώτη μας!

Ανώνυμος είπε...

φούλη καλησπέρα σου πως είναι η κόρη....

SpIrToKoYto είπε...

Μπλου μου,
γι' αυτό είμαι και στο Αμαρτωλό ραδιόφωνο...για να καλύπτω και τις πολλάπλές μου προσωπικότητες...λολ

BLUEPRINTS είπε...

τον είδαν σκουρόχρωμο τον έρμο τον καθηγητή στο τσουβάλι (ή στο χαντάκι) κι αυτός...

ΦΟΥΛΗ είπε...

έχει νεύρα Παναγιώτη,κουράστηκε,μα μου μοιάζει λες;

Cloud είπε...

Παυλο τα εμαθα τα νεα απο την ΑΣOEE, ειμαι σιγουρος οτι θα ξανα ερθει ο κυριος Ράι...

SpIrToKoYto είπε...

αμ κάτι ήξερα εγώ που έγινα ξανθιά...

Κατερίνα είπε...

α, δε μπορούσα σήμερα να κάθομαι σε μια καρέκλα. και μιας και ο @ Αγαπημένος είναι κουρασμένος και διαβάζει, τι να κάνω? θα χορεύω μοναχούλα μου, χαχαχα

SpIrToKoYto είπε...

Κατ...λολ λέμε...

Cloud είπε...

Πιο χλωμο δεν γινεται χαχα

Κατερίνα είπε...

@ Κουτάκι χορευτικά πλοπ!

BLUEPRINTS είπε...

άντε βρε Κατερίνα όλο και κάποιος θα βρεθεί... (αν όχι εδώ είμαι, σερβίρω και χορεύω ταυτόχρονα)

Σπιρτόκουτο εσύ αγάπη μου δεν μπερδεύεσαι με τίποτα όμως...

NOSTOS είπε...

Δεν μας εφταναν όλα τα υπόλοιπα,κολλήσαμε και την ξενοφοβία των Γάλλων των Βέλγων και των Γερμανών..

SpIrToKoYto είπε...

ο ένας λόγος παραγωγέ...
ο άλλος είναι για να δικαιολογώ το σπίρτο το κουτό...pppp

Cloud είπε...

Αγαπημενη λαθος timing ειχαμε χαχα

Κατερίνα είπε...

@ Blue Μου είσαι θησαυρός!! θα βοηθάω και στο σέρβις αν θες!

marimar είπε...

Κατερινάκι χόρευε μαζί μου, μόνο ένα λεπτό πετάγομαι δίπλα.....

ria είπε...

ωραία έναρξη!

Cloud είπε...

Α να πω και κατι σχετικα με τον κ. Ράι, ειχε ερθει ο ανθρωπος να διδαξει στους μεταπτυχιακους

BLUEPRINTS είπε...

Κατερίνα ναι εννοείται, για πάμε για σερβίρισμα και χορό αμέσως...

SpIrToKoYto είπε...

SpIrToKoyto κάνει πως δεν καταλαβαίνει...

NOSTOS είπε...

Αγαπημένε εχθές έφυγες και άφησες να βγάλω εγώ τα κάστανα από την φωτιά..

Κατερίνα είπε...

αχχχ, @ Αγαπημένε! λαθος timing δε λες τίποτα. Δεν πειραζει όμως, τα καταφέρνω και μόνη μέχρι να τελειώσεις με τα διαβάσματά σου. Θα σε αντικαταστήσει για λίγο και ο @ Blue

ria είπε...

ευχαριστώ γοητευτικέ παραγωγέ μας!

marimar είπε...

Κατερίνα τώρα το είδα το ξεχαρβαλωμένο κοριτσάκι. Είναι ίδιο εσύ χα χα φαντάζομαι θα με άκουσες να γελάω μέχρι εκεί!!!

Κατερίνα είπε...

ναι, ναι @ Γιάννη :)

BLUEPRINTS είπε...

ΦΟΥΛΗ 101 εννοείται βεβαίως φιλάκια και γλυκά κρασάκια

Ανώνυμος είπε...

ναι φουλη σου μοιάζει ..κορη σου είναι στα πήρε όλα......

ΦΟΥΛΗ είπε...

ευχαριστώ Μπλου

ria είπε...

ε και αυτός τι κάνει έτσι; το ήθελε το ξύλο του προπτυχιακό;;;

άμα δεν του αρέσει, να γυρίσει στη βρώμα του!

Κατερίνα είπε...

χαχαχα, @Μαριμάρ! σε άκουσα! μη με κορο-ιδέυεις που τα δίνω όλα πάνω στο χορό! Σε περιμένουμε με το @ Blue,e?
@ Λύκε, τι εννοείς???
@ Πωλ, είσαι!!!

SpIrToKoYto είπε...

τα πρώτα 101 στη γατούλα μας...

Κατερίνα είπε...

ωω, ξεχάστηκα πάνω στο χορό! 101 φιλια στη @ Φούλη μας!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κουτακι,Κατ,Παυλο θενξ

BLUEPRINTS είπε...

marimar εγώ φταίω (που να βγάλω κι εγώ σε avatar πως χορεύω... θα γελάσει και το παρδαλό ερίφιο)

SpIrToKoYto είπε...

παραγωγέ,εμείς γιατί δεν χορεύουμε...???
που κάνουμε και δυνατό ντουέτο στο ροκ ν ρολ...

BLUEPRINTS είπε...

παραγωγέ ντροπή σου δηλαδή, οκ, δεν το έχω στο χορό αλλά το διασκεδάζω τουλάχιστον, επίσης δεν διασύρω ερίφια, για την ακρίβεια ούτε που τα τρώω... ακούς εκεί να με διαβάλεις κατά αυτό τον τρόπο...

NOSTOS είπε...

Κατερινιώ εχθές φεύγοντας ο αγαπημένος σου,είπε βρείτε τα με την αγαπημένη για τα money που θέλει,μα τι νακάνω ο άνθρωπος για να σας βοηθήσω να πουλήσω το κορμί μου..

Κατερίνα είπε...

αααααα!!!

BLUEPRINTS είπε...

Κατερίνα σε πάτησα;

SpIrToKoYto είπε...

Μπλου...λολ

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχαχα μπλου!!

Evil Chef είπε...

Εισαι αποψε σε τρελο κεφι!

Τι μας κανεις παλι αποψε κουρασμενους ανθρωπους....

NOSTOS είπε...

Σπιρτοκουτάκι μου,θέλω φραουλίτσες με ζαχαρίτσα και ρούμι..

Κατερίνα είπε...

χαχαχαχα @ Λύκε, δίκιο έχεις! όχι και το κορμι, γιατί θα μας τσουρομαδίσει τα αγαπημενα το @ Κουτάκι ;)

ε, τι να πω? πολύ ευχαριστώ @ Πωλ :)

Κατερίνα είπε...

όχι, @ Blue μου, ήταν κραυγή ενθουσιασμού για το τραγουδι!!

NOSTOS είπε...

Εvil και Ντίνα τις καλησπέρες μου καλά μου φιλαράκια..

marimar είπε...

Μπλου μου μια φωτογραφία θα βγάλουμε μαζί δεν γίνεται χωριστά. Τα ερίφια θα πέσουν όλα!!!!

BLUEPRINTS είπε...

Evil τα ίδια λέω κι εγώ, και δε με αφήνει και το Κατερινάκι να ξαποστάσω

Κατερίνα είπε...

@ Κουτάκι, ποσοστό δικό σου!! Επίσης, πήγαινε φράουλες στο @ Λύκο να χαρεί για να πιάσει και καλή τιμή

BLUEPRINTS είπε...

marimar για την ακρίβεια θα προκαλέσουμε παρέα τη "σιωπή των εριφίων δια παντός όμως"

NOSTOS είπε...

marimar ψάχνω το e-mail σου να σου στείλω κάτι..

ria είπε...

σιλβια; τι σιλβια; κρυστέλ;

SpIrToKoYto είπε...

καθ' ένας με το πόνο του κι ότι θυμάται χαίρεται...
Λύκε...δεύρω έξω και μάζεψε φράουκες,μ' έπρηξες από χτες...


@ παραγωγέ,τί στραβά μάτια να κάνω...???
εδώ τον έβγαλα στη δημοπρασία...
και έπιασε και καλή τιμή...

marimar είπε...

Πάλι απαιτήσεις ο Λύκος. Ρούμι στις φράουλες!!!! Παιδί μου έχουμε κρίση

Κατερίνα είπε...

χαχαχα στον @ Αγαπημένο αυτο! θα καταλάβει που πρεπει να εστιάσει...

marimar είπε...

Πως θα γινόσουν Παραγωγός αν δεν ήσουν τέτοιο παιδάκι;;;;

Evil Chef είπε...

Τι υπεροχη μουσικη!

Παιζεις και progressive !

Κατερίνα είπε...

@ bLUE, πολυ καλό :D

NOSTOS είπε...

Σπιρτοκουτάκι... εγέρθητω για φράουλες λέμε και σεβασμό στον λύκο..

NOSTOS είπε...

ΕVIL αρχίζουμε και τον χαλάμε τον κύριο παραγωγό,

marimar είπε...

Λύκε marimar60eth@gmail.com θα έχει και ρούμι αυτό που θα μου στείλεις; Το σκούρο προτιμώ!!! Περιμένω

BLUEPRINTS είπε...

Λύκε δε φοβάται το μάζεμα φράουλας το σπιρτόκουτο, το μετά μάλλον σκιάζεται...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Για σας..παιδες όλοι οι αγαπημενοι εδώ...βλεπω έ;;;; χαιρομαι...

SpIrToKoYto είπε...

λεμονάκι...???
πας καλά παραγωγέ...???
με ζάχαρη στις έβγαλα για να τις βάλεις στη διπλή Χ 2 δόση παγωτό που έφαγες...
μπέρδεψες το λιμοντσέλο που ήπιες για να χωνέψεις τα παίδια,το κοτάπουλο παιδάκια,τη πιπερόπιτα,τις πατάτες τις τηγανητές και το τσίπουρο...
( αχ...σ' έδωσα στεγνά...)

Cloud είπε...

Αγαπημενη, χαχαχαχαχα τι θελεις να πεις? χαχα :P

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα Ρούλα, τι κάνεις;

Evil Chef είπε...

Γι'αυτο δε μου ειπε εμενα να ερθω παρεα προχθες;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρουλακι φιλιά πολλά

NOSTOS είπε...

marimar... Εχω γνωριμίες από Κούβα μεριά οπότε το ρόύμι ρέει άφθονο στον πύργο του Γαλατσίου..

NOSTOS είπε...

marimar... Εχω γνωριμίες από Κούβα μεριά οπότε το ρόύμι ρέει άφθονο στον πύργο του Γαλατσίου..

BLUEPRINTS είπε...

Σπιρτόκουτο σταμάτα να μου υπενθυμίζεις τι φάγαμε... ακόμη να τα χωνέψω ένα πράγμα

marimar είπε...

Καλησπέρα Ρούλα!!!!!

@Κουτάκι, έτσι έτσι βγάλτα στη φόρα!!! Κρύβεται πίσω απο τον Πύργο παγωτού που έφαγε;

BLUEPRINTS είπε...

μα όντως τι ωραία τραγούδια είχε αυτή η δεκαετία... στη ΦΟΥΛΗ κι όλη την παρέα λοιπόν

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ευχαριστώ

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ολα !!!! και που να δείς αυτο που φιαχνει τώρα....χα..χα.. εχω γίνει μια γραμματέα..μια πλοκέρισα ..για να του κανω αναρτήσεις ..καταλαβες δηλαδή;;; χα..χα..

BLUEPRINTS είπε...

marimar άσε μη σου περιγράφω, πολύ βογκητό έπεσε από τον παραγωγό...

Evil Chef είπε...

Καλα θα μαθω τι δε τρως οταν ειναι να ερθεις απο εδω για να σε φροντισω ιδιαιτερως.(πρεοσεχως δλδ)

marimar είπε...

Ποιός ξέρει μαζί με το ρούμι θα έχει και Αβάνας!!!


Ένα ένα τα βγάζεις, βρε κοιλιόδουλο, όταν έχει παγωγό θέλεις και σαντιγύ, πως γράφεται;;;;

Cloud είπε...

Φτανει αλλο με τα γλυκα και ολα τα ωραια χαχα (σαντυγιιιιιιιιιιιιι!!!)

BLUEPRINTS είπε...

Evil δύσκολο αυτό που λες... σχεδόν παμφάγο ο παραγωγός

SpIrToKoYto είπε...

Ρουλάκι μου...καλησπέρες μωρό μου...-:))

καλά παραγωγέ....την επόμενη φορά αν δεν σε κάνω εγώ να φύγεις σέρνοντας να μη με λένε κουτί...ομνύω...


ξένο σπίτι...???...από πότε θέλετε πρόσκληση για τον Πϋργο Γαλατσίου...



ααα...ναι...τον ξέχασα τον χαλβά...
σαντιγί δεν είχα γιατί παχαίνει...
κι είχα μια σκασίλα...δε παν να τις αναρτήσεις και στην Ακρόπολη...

BLUEPRINTS είπε...

Κυριάκο έχεις δίκιο, είναι αδυσώπητος αυτός ο παραγωγός, εμ κάνει τις παρασπονδίες του εμ τις λέει κιόλας να κολάζει τους ανθρώπους σε κρίση...

Κατερίνα είπε...

@ Αγαπημένε, σε ποιο απ όλα αναφέρεσαι? γλώσσα δεν έχω βάλει σήμερα μεσα και κ...ο δεν εχω βάλει κάτω, χαχαχα!

Αφιερωμενο και απο εμένα σε @ Πωλ και @ Μαριμαράκι

marimar είπε...

Ευχαριστώ θερμά για την αφιέρωση. Μπλου χορεύουμε εννοείται

ALEX ANDRA είπε...

Καλησπέρα....όλη η παρέα εδω...ΡΙΑ-ΛΥΚΕ-ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ-ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΦΟΥΛΗ-ΜΑΡΙΜΑΡ-EVIL.....BLUE ΜΟΥ.....ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΕ ΜΟΥ....

Κατερίνα είπε...

Α, καλησπέρα @ Ρουλάκι!!

Evil Chef είπε...

Καρυδοπιτα με παγωτο λιγουρευτηκα...να την προγραμματισω για Σ/Κ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Γεια σου Αλεξ

SpIrToKoYto είπε...

τα πάντα...???...χα...
Εβιλ...φτιάξτου τζατζίκι να δεις γέλιο...
μόνο που δεν τον σκότωσε τον έρμο τον ήρωα τον Μπλου που δοκίμασε λόγο τζατζικάκι...

BLUEPRINTS είπε...

Marimar εννοείται χορεύουμε

Αλεξάνδρα καλησπέρες πολλές

Evil στείλε ταπεράκι

Evil Chef είπε...

Καλησπερες σε Ρουλα και Αλεξανδρα!

ALEX ANDRA είπε...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΑΑΑΑΑΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Κατερίνα είπε...

α, @ Αγαπημένε, καταλαβα!! ξερεις, ξέρεις, χαχαχα!
Καλώς και την @ Αλεξ μας!

Evil Chef είπε...

Μπλου θα σας φτιαξω οταν ερθετε - το εχω προγραμματισει ,μην ανησυχεις!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλησπερα ..Μαριμαρ.. Φουλη..τι γίνεται;;..Αντιγονακι μου ;;;;καλα ;;;;
Κατερινιώ ..πως πάμε;;; Σπιρτοκουτο μου...τα λέμε;;; Μπλου ..με τα ωραια σου..Ρία μου τι χαμπαρια;;;Εβιλ...εδώ και εσύ έ;;; Νόστε ..χαιρετώ σε....
Αλεξαντρα καλώς ωρισες... παιδιά ξέχασα κανένα;;; σόρυ...

BLUEPRINTS είπε...

Σπιρτόκουτο ευχαριστώ για το ήρωα, επιτέλους αναγνωρίζονται οι θυσίες μου από τους συναδέλφους και φίλους του ιστοτόπου αυτού

SpIrToKoYto είπε...

ΑΛΕΞ μου,πατρίδα καλώς σε με φιλί...

@ και γιατί έβγαλες τα σκώτια του ήρωα που ίσα που δοκίμασε παραγωγέ...??

ALEX ANDRA είπε...

ενταξει εκλεισε....τελος Μαιου της έχω υποσχεθει αττικό πάρκο....θα ερουμε λοιπόν

BLUEPRINTS είπε...

από ένα σφηνάκι σε όλη την παρέα... παραγωγέ πάλι υπερβάλεις...

SpIrToKoYto είπε...

ήρωας είσαι Μπλου μου...ήρωας...

@ παραγωγέ...για πες καλέ...δεν θυμάμαι...

Κατερίνα είπε...

τα διανέμω εγώ @ bLUE τα σφηνάκια γιατί σε κουράσαμε σήμερα. 2 ντάμες... πόσο να αντέξεις ο άνθρωπος?

BLUEPRINTS είπε...

διπλό το σφηνάκι σε σπιρτόκουτο

ALEX ANDRA είπε...

θα πάθεις πλάκα με τις επιλογες της χριστίνας...ένα θα σου πω το αγαπημένο της συγκρότημα είναι οι ΑΙΡΟΝΜΕΝΤΕΝ

BLUEPRINTS είπε...

Κατερίνα μου αντέχω βρε, εδώ αντέχω ολόκληρο παραγωγό δεν αντέχω 2 ντάμες (και 3 και 4 όσες πιστές προσέλθετε λέμε...)

Evil Chef είπε...

Ρουλα εγω θα μπορουσα να λειπω ;

Δε γινεται να χασω εκπομπη του φιλου μου!

Παυλο ,οταν κατεβουν τα κοριτσια δε θα κανω εκεινο το Σαββατο εκπομπη ετσι ωστε να εχετε χρονο να ξεκινησετε σε μια πιο βολικη ωρα και φυσικα να σας απολαυσουμε χωρις περιορισμους!

SpIrToKoYto είπε...

ευχαριστώ Μπλουδάκι μου...στην υγειά σου...

ALEX ANDRA είπε...

BLUE μου ....μου έλειψες κέρνα ένα κρασάκι

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μια ξεχωρισττη καλησπέρα στον παραγωγό μου επιτρεπετε;;; αλήθεια εσένα Παυλο επειδη σε ακουω ..σε περνώ έτσι;;;;; απαράδεκτη ειμαι..χι..χι..

BLUEPRINTS είπε...

Στην υγειά σου σπιρτόκουτο και σε όλη την παρέα βεβαίως

ALEX ANDRA είπε...

ρουλα μου καλησπέρα.....κυριακο μου φιλια

Κατερίνα είπε...

@ Ρούλα μας, καλά και εδώ! τι λεει εκεί το νησί? ξεκινήσατε τα μπάνια?

Evil Chef είπε...

Μια χαρα παιδι μου φαινεται η Χριστινα!

Μοιαζει και με την κορη που θελω να κανω!

SpIrToKoYto είπε...

Μπλου...βεβαίως βεβαίως...

BLUEPRINTS είπε...

κρασάκι στην Αλεξάνδρα μας, στα υπόλοιπα παιδιά που δε σερβίραμε τι παίζει παρακαλώ;

NOSTOS είπε...

Αλεξάνδρα την καλησπέρα μου σε σένα και στον Μήτσο.

Κατερίνα είπε...

καλέ @ Πωλ, τι λές??? καθόλου δεν έχω καθήσει!! ούτε μία στιγμή!

BLUEPRINTS είπε...

Evil η Χριστίνα είναι ένα πραγματικό χάρμα σου λέω, αν τύχει και τη γνωρίσεις θα καταλάβεις

NOSTOS είπε...

marimar..έχετε μήνυμα.

Evil Chef είπε...

ΑΝ κανεις και δεκαετια 80 ,δε θα σου φτασουν 2 εκπομπες!

ALEX ANDRA είπε...

η χριστίνα μου έχει δηλώσει ότι λατρεύει παυλο και blue αλλα λίγο περισσότερο blue

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 459   Νεότερο› Νεότερο»