Pages

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Question Mark ...


Question Mark  @ SinRadio
Tonigth @ 21:00

378 σχόλια:

1 – 200 από 378   Νεότερο›   Νεότερο»
Λεκάνα είπε...

σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί χωρίς ερωτηματικά αρραβωνιαστικέ μου.

SpIrToKoYto είπε...

υπήρξες σαφέστατος...!!!!

BLUEPRINTS είπε...

όπως; υπαρξιακά πρβλήματα τύπου: ποιος είμαι, που πάω, τι να φορέσω το βράδυ, αν θα κάνω μπάνιο το πρωί; καλά θα δούμε (κι εγώ με την ίδια απορία είμαι)

ria είπε...

Χαρακτηριστικό σου η σαφήνεια !!!

Καταλάβαμε τα πάντα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το καταλάβαμε δεν ξέρεις τι θα κάνεις, ας είναι καλά ο Μπλου,αμ θα το αλλάξω το ραδιόφωνο..
Θα μας λύσεις το ερωτηματικό σε λίγα λεπτά?

Κατερίνα είπε...

Γεια σας, γεια σας! Λίγο θα μαγειρεύω και θα διαβάζω αρχικά, αλλά θα ακούω και που και που θα σχολιάζω γιατί η εξάρτηση δεν κόβεται εύκολα, χαχα! αναμένω!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπλου?? κατάλαβα για να μην εχεις εμφανιστεί θα είσαι ο Παραγωγός,το μπαρ θα είναι στεγνό!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κατερινάκι καλησπερα

Κατερίνα είπε...

Καλησπέρα @ Φούλη μου! Τα δυο μας είμαστε?

ria είπε...

όχι κόρες, και εγώ εδώ είμαι!

ria είπε...

μόνο που λείπει ο παραγωγός!

BLUEPRINTS είπε...

ΦΟΥΛΗ, Ρία, Κατερίνα καλησπέρα, εδώ είμαστε αλλά είπαμε να αφήσουμε το ερωτηματικό να πλανάται μέχρι να πέσει το σήμα... τι σερβίρω κόρες;

ria είπε...

στην ώρα το παλικάρι μας!
μόνο 14 λεπτά καθυστέρηση...

καλησπέρα παύλο μου!

ria είπε...

μια ούρσους περιποιημένη όμορφέ μου!

Κατερίνα είπε...

Γεια σας @ Ρία μου, @ Blue και φυσικά @ Παραγωγέ :)

BLUEPRINTS είπε...

επίσης είχαμε και κάτι τεχνικά θεματάκια (τα οποία και λύθηκαν σύντομα), να βάλουμε και μια παγωμένη μπυρίτσα για το καλό κι εδώ είμαστε

ΦΟΥΛΗ είπε...

αυτό βλεπω λέω να φευγω!!
τσιμπα το

BLUEPRINTS είπε...

περιποιημένη Ursus (καλά σκέτη την πίνεις οπότε είναι κι εύκολη) για τη Ρία μας,

ria είπε...

γειά σου κατερινάκι!

τι κάνει ο αρχιμήδης το πουλάκι μου; πως πάει η εκτέλεση των αιμοβόρων αμνών!

ria είπε...

γειά σου φούλη με τα κέφια σου!

πως είναι το μικρό γκαστρούλη σου;

Κατερίνα είπε...

εγώ και @ Φούλη χυμούλη γιατί πρέπει να είμαστε νηφάλιες η καθεμιά για τους λόγους της

BLUEPRINTS είπε...

ΦΟΥΛΗ αν φύγεις κι εσύ σίγουρα θα το κλείσουμε το μαγαζί... τι σερβίρουμε προς το παρόν;

ria είπε...

αν είναι να έχει τσιμπουκοχείλω, να με προειδοποείς!

Κατερίνα είπε...

παααααλι??

BLUEPRINTS είπε...

καλά χυμούς για τα κορίτσια, μια χαρά θα τη βγάλουμε σήμερα...

Κατερίνα είπε...

Γιάννη, αλλαζω, αν είναι να έχουμε ελληνικά παλι τσάκω ένα ουίσκι!

Κατερίνα είπε...

ναι, μια φορά στις 20 ακούμε και κανένα ξενο

ria είπε...

μόνο εμείς θα κάνουμε κεφάλι γιάννη μου. και έχω και ταξίδι αύριο...

θα συναντήσω το μεγάλο έρωτα στη λαμία!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα...σε όλους σας.....


ο απαραδεκτος γύρισε.....

ria είπε...

ντιπ σαπάν όμως!

Κατερίνα είπε...

άλλα μου είχες τάξει. και σε παιδί και σε τρελό δεν πρεπει να τάζεις...
Γεια σου @ Παναγιώτη!

Ανώνυμος είπε...

ετσι ελληνικά άσματα......ωραία

BLUEPRINTS είπε...

Ria αχα.... μάλιστα αυτά είναι νέα

καλώς τον Παναγή, τι κάνεις αγόρι μου;

Κατερινάκι έφτασε το ουισκάκι

ria είπε...

καλώς το λεβεντάνθρωπο. τι κάνεις παναγιώτη; συνήλθες από τους κουζουλούς τους ζακυνθινούς;

Ανώνυμος είπε...

ρια αρχοντογυναικα μας.....καλά εισαι....για ψηφο πας παν

Ανώνυμος είπε...

για όσους δεν πρόσεξαν....ξαναλέω

ο απαραδεκτος σας καλησπερίζει....

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη κι εσύ σε χυμό θα παίξεις; ή να βάλουμε κάτι παγωμένο (σε κρασάκι, μπυρίτσα, ρακί;)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Βάλε οτι αγαπας μπλου...
καλησπερα σε όλους Ρια,Μπλου,Κατ,Παναγιώτη,Παυλο που μας κάνεις καψόνια για να μας καψουρεύεις πιο πολύ;;;;

Evil Chef είπε...

Διλληματικες καλησπερες και απο εμας!

BLUEPRINTS είπε...

ναι βρε Παναγιώτη ο διαβάσαμε, αλλά δε σε χαρακτηρίζει το απαράδεκτος, οπότε το ξεπερνάμε (άντε, αν θες να το πεις πες γιατί...)

ria είπε...

φυσικά παναγιώτη μου. από τότε που πρωτοψηφισα, ποτέ δεν έχω χάσει εκλογική αναμέτρηση. μόνο κάτι ψιλοδημοτικές έχασα. αλλα στις βουλευτικές, πάντα ψηφίζω και στις ευρωεκλογές.

BLUEPRINTS είπε...

ΦΟΥΛΗ μου ένα παγωμένο κρασάκι τότε

Τι λες βρε παραγωγέ για τον Μπένυ που να πάει να αυτοθεί (ευχή είναι αυτή λάθος, να πάει να κρεμαστεί είναι η κατάλληλη έκφραση)

ria είπε...

καλώς τον έβιλ.

έβιλ, άκουσα ένα κομμάτι που λέγεται poverty αλλά δεν μπορώ να το βρω στο γιουτουμπ και δεν ξέρω που αλλού να ψάξω.

μήπως μπορείς να με βοηθήσεις;

BLUEPRINTS είπε...

γεια σου διλημματικέ Evil

ria είπε...

αν είναι παραγωγέ μου, να κρεμαστεί, του φέρνω μπαομπάμπ από την αφρική να τον αντέξει. έστω και σεκόγια αμερικάνικη!

BLUEPRINTS είπε...

τι λέτε κυρ παραγωγέ, έχω υπόψη κάτι βαριές ακακίες, πεύκα κι ελιές που κι αυτόν θα μπορούσαν να αντέξουν ακόμη... επίσης μπορούμε να τον στείλουμε και στο εξωτερικό...

BLUEPRINTS είπε...

επίσης συμφωνώ με Ρία, μπορούμε να κάνουμε κι εισαγωγή δένδρων...

Evil Chef είπε...

Παυλο εσυ δλδ σημερα καταλαβες το ρολο των ΜΜΕ;

Δεν εχουν παρει ειδηση οτι τελειωσαν αυτα;

Εγω παντως εχω νευριασει με σχεδον ολους ,ειδικα οταν διαβαζω τις ομιλιες τους - εκτος τοπου και χρονου ολοι τους.

Τα δοντια ψιλοπονανε(οι τρυπες δλδ )αλλα βοηθαει το Aμοξιλ που πινω.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Απαράδεκτος ο Παναγης γιατί εφυγε χθες νωρίς Μπλου, και έχασε τις τόπλες φωτο ,εεε Παύλο;;

ria είπε...

όπως λέει και η μαμά μου, η κάλπη είναι πολυ μεγάλη πουτανα. θα έχει εκπλήξεις το κουτί!

συγκυβέρνηση πασοκ και νδ θα έχουμε. το θέμα είναι πόσες έδρες θα έχουν. και ποιοι θα μπουν στη βουλή...

BLUEPRINTS είπε...

ποιος να σκάψει καλέ; ο Μπένυ; θα βάλει τους αυλικούς κι αυτός διατάζει...

BLUEPRINTS είπε...

α ΦΟΥΛΗ δεν το κατάλαβα έτσι... Παναγιώτη για αυτό;

ria είπε...

φούλη, δεν ηθελε βραδιάτικα να σκανδαλιστεί...

Evil Chef είπε...

Παυλο μεταξυ μας και ο Αλεξακης πολυ τρεντυ την εχει δει και χθες ειπε ο στομας του απιστευτα πραματα(η αρνηση για την αρνηση με ενοχλει )

BLUEPRINTS είπε...

καλά η Αλέκα είναι 100 χρόνια πίσω... τράτζικ εντελώς όμως (εδώ κολλάει)

ria είπε...

θα έχουμε συγκυβέρνηση πασόκ και νδ...

BLUEPRINTS είπε...

Ρία εννοείται... αυτό θέλουν κι εκεί σπρώχνουν οι έξω...

ΦΟΥΛΗ είπε...

εξηγήστε μου τι θα πει τρατζικ ρε παιδιά

Evil Chef είπε...

Εγω δε νομιζω οτι οι 2 μεγαλοι φτανουν για να κανουν κυβερνηση...ψαχνω την τσοντα λοιπον και αναρωτιεμαι ποιος θα κανει την κωλοτουμπα γτ ολοι οι μικροι δεν συνεργαζονται λενε σημερα....

BLUEPRINTS είπε...

αυτό που είναι αδιανόητο είναι (εκτός των βολεμένων ή αυτών που ελπίζουν σε κάτι έστω) πως είναι δυνατόν να τους πιστεύουν ακόμη, έχουμε τόσους με άνοια ανάμεσά μας;

Ανώνυμος είπε...

ειχα αποφασίσει να μην πάω για ψήφο.....η αλέκα με έκανε να αλλάξω γνώμη και να πάω τρέχοντας να ψηφίσω συριζα δαγκωτό ...μηπώς και όταν τους δεί καμιά δεκαριά μονάδες πάνω της ..αλλάξει......

ria είπε...

φούλη,

τραγικό θα πει στα αγγλικα, αλλά είναι παρμένο από τη διαφήμιση της γουίντ με τον κίτσο.

BLUEPRINTS είπε...

ΦΟΥΛΗ τραγικό σημαίνει (ελληνικότατη λέξη)

ria είπε...

δε μίλησα.

απλώς χαμήλωσα τον ήχο. σε τρία λεπτά θα τον ξανανεβάσω.

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη έχεις εντελώς δίκιο εδώ, εγώ θα έλεγα μήπως την διώξουν κιόλας κι αλλάξει κάτι σε αυτό το χώρο

Ανώνυμος είπε...

blue.....συμφωνώ....

Evil Chef είπε...

Δλδ ο Δημητρακης μετα απο δημαρχος του καγκελου θα γινει και πρωθυπουργος ;

BLUEPRINTS είπε...

βρε ξέρετε πόσους ελληνοποίησαν μόνο για να ψηφίσουν; κατά τ' άλλα η Αμυγδαλέζα τους μάρανε... που να πάνε να χαθούν

Ανώνυμος είπε...

παραγωγούλη...λάθος κάνεις....
όλοι ηταν εκεί....
αλλά χωρίς μολοτωφ και κουκούλες...

ria είπε...

να γιατί πρέπει να μπει στη βουλή η χρυσή αυγή!

BLUEPRINTS είπε...

Evil ναι, θα γίνει καγκελάριος ένα πράγμα

Ανώνυμος είπε...

καλά κατσίκια και με δαυτον...

ria είπε...

ωραία, τον αβραμόπουλο τον στεφάνωσε ο κουμπάρος μου!!!

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη και πάλι σωστός

ria είπε...

και ο κουμπάρος μου θα είναι υπουργός!

BLUEPRINTS είπε...

Ρία μάλιστα έχετε και το μέσον λοιπόν

Παραγωγέ γιατί δε λέτε με τον κώλο στην Βουλή, ποια πλάτη παιδί μου, αυτό ήταν ο σούμο που πάει να βάλει σε πλάτη τον ελληνικό λαό...

Ανώνυμος είπε...

ρια ρια....οι νοσταλγοι του χιτλερ και των σατανιστικών τελετών ειναι μια πλήρης οπισθοδρόμηση και μαλιστα για ένα λαό που σε καθε γωνιά...βλέπεις νεκρούς απο αυτους.....

μακρυα ρια απο εκεί υπάρχουν και άλλα δεξια να ρίξει κάποιος....

Evil Chef είπε...

Τοσα χρονια τσιρακια τους ηταν οι χρυσαυγιτες ,τωρα τους πειραξε;

Τα παιδια αυτα που δουλεψαν τοσα χρονια σαν παρακρατικοι καιρος δεν ειναι τα παρουν κανενα βουλετικο φραγκακι;

ria είπε...

εντελώς...

δεν ξέρεις τι φανταστική σχέση έχω με τον κουμπάρο. μη σου πω και ερωτική...

ria είπε...

παναγιώτη, μη λες βλακείες σοβαρός άνθρωπος!

τι σατανιστικά και ναζιστικά είναι αυτά, που στο καλό τα άκουσες;

ria είπε...

θα τον ψήσω για το εθνικής άμυνας!

αν και πιο πιθανό το βλεπω για το υγείας. καθότι και ιατρός!

Evil Chef είπε...

Παντως ο Δημητρης θα ειναι ο πρωτος πρωθυπουργος (αν βγει το σεναριο) που εχει καταγγελια ξυλοδαρμου της συζυγου(ασχετα αν το θαψανε και διατηρησε το παιδι το προφιλ του)

Ανώνυμος είπε...

παραγωγούλη μου.....συγχρονος συγχρονος αλλά το ρουσφετι ρουσφετι....χαχχααα

ελα ρε ασμα ασματων δικό σας όλων

ria είπε...

η βίβιαν είναι εκπληκτικός άνθρωπος. και ο οδηγός της, ακόμα καλύτερος. κούκλος και με κάτι πλατες νααααα!

εβιλ για σένα το έγραψα. για το πόβερτυ βρήκες κάτι;

BLUEPRINTS είπε...

παιδιά πάντως έχουν πλάκα οι φώτο που βγαίνουν από το Σύνταγμα, ακόμη κι οι αγανακτισμένοι στις πρώτες συγκεντρώσεις είχαν περισσότερο κόσμο, τώρα πως ακριβώς θα γίνει κυβέρνηση αυτό το "πρώην κίνημα" έλα αυτό στον τόπο σου και έδρα μη γυρεύεις...

ria είπε...

εμένα όμως παραγωγούλη μου, μου είναι χρήσιμος εκεί!

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη ευχαριστούμε κι ανταποδίδουμε...

Ανώνυμος είπε...

ρια καλά λες....λαθος κάνω....

οι νοσταλγοι του χιτλερ...τουρισμό έκαναν τότε.....
ε..αντι κόκκινου κρασιού..έπιναν και λίγο αιματακι....ετσι για γευση....

ΦΟΥΛΗ είπε...

ευχαριστούμε Παναγη

Κατερίνα είπε...

ευχαριστούμε @ Παναγιώτη. Πόλυ ωραίο τραγούδι μας αφιέρωσες :) Ανταποδίδω!

Evil Chef είπε...

Ρια μου ,στο μαγαζι που πηγαινε το αυτοκινητο για σερβις ο σωφερ το ειχε ο συγχωρεμενος ο πεθερος μου και μαθαιναμε πολλα πικαντικα απο τον πολιτικο χωρο ...δεν ειναι και τα καλυτερα παιδια οι περισσοτεροι εξ αυτων ,ανεξαρτητως κομματος παντα.

Ανώνυμος είπε...

ρια σε πιο κόμμα κατεβαίνει ο κουμπάρος σου.....?
αν ειναι να βοηθήσω και εγώ ....

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑ ΠΑΙΔΟΠΟΥΛΑ ΜΟΥ

BLUEPRINTS είπε...

καλησπέρα Ginger, τι γίνεται;

ria είπε...

ρε παναγιώτη, υπάρχουν άνθρωποι που σημερα στο 2012, πιστεύουν όιτ στην ελλάδα υπάρχουν άνθρωποι που πίνουν αίμα;;;

σοβαρέψου. ούτε ναζιστές είναι, ούτε σατανιστές! ακραίοι εθνικιστές είναι. πατρίς θρησκεία και οικογένεια είανι το σλόγκαν τους.

Evil Chef είπε...

Ρια επειδη ελειπα ολη μερα σημερα δεν ξερω τι ειναι "ποβερτυ"!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Καλησπερα blue μου

μια χαρα εσεις ολοι καλα?

Μαίρη (Ginger) είπε...

Καλησπερα blue μου

μια χαρα εσεις ολοι καλα?

BLUEPRINTS είπε...

άλλη διαπόμπευση με τις ιερόδουλες, σύγχρονος μεσαίωνας εντελώς, ντροπή κι αίσχος όλων των υπευθύνων

ria είπε...

με τη νέα δημοκρατία ρε παναγιώτη...

αλλά είναι στην καρδίτσα. γιατί νομίζεις εγώ πάω τόσα χιλιόμετρα. αφού εδώ θα μπορούσα μια χαρά να ψηφίσω.

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΠΑΥΛΟ μου τι εχεις? Η φωνη σου κατι μου λεει

ria είπε...

καλώς την ξενιτεμένη μας!

τι κάνεις τζίντζερ;

BLUEPRINTS είπε...

Ginger κι ελπίζουμε και δεν ελπίζουμε ένα πράγμα, δύσκολα γενικώς

ria είπε...

παραγωγέ, η σβάστικα όπως τη λές, έίναι αρχαίο ελληνικό σύμβολο και λέγεται τετρακτύς!

BLUEPRINTS είπε...

101 φιλιά στη Ginger λοιπόν (σε πάει τελικά τελευταία)

Ανώνυμος είπε...

ρια.....όπως τα λες.....
αλλά αυτη η σβαστικα βρε παιδί μου κατι μου θυμίζει.....

και αυτός ο μιχαλο τετοιος μεχρι στα γενέθλια για τον χιτλερ ειχε πάει..τυχαίο δεν νομίζω......

ρια γνωμη μου.....εθνικιστής με σβαστικα.....μαλλον την χωρα έχει μπερδέψει....

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΑX προσεξτε ολοι τι θα ψηφισετε γιατι ψηφιζετε και για μενα

Evil Chef είπε...

Ακριοι εθνικιστες ,με συμβολο που παρεπεμπει σε σβαστιγκα;

Και στην σελιδα τους δοξαζουν τον Ρουντολφ Ες;

Τουλαχιστον αυτα που βλεπω μπορω να τα κρινω

ria είπε...

ακριβώς έτσι είναι παύλο μου. την επέλεξαν γιατι είναι ελληνικό σύμβολο της δύναμης!

Μαίρη (Ginger) είπε...

ναι το σπορ αυτο το κανω κι εγω ΠΑΥΛΟ μου αυτες τις μερες - προσπαθω να καταλαβω εστω και που δεν μου εχουν δωσει τροπο να ψηφισω

BLUEPRINTS είπε...

Ρία μου κι η σβάστικα κι ο φοίνικας έχασαν το νόημά τους όταν χρησιμοποιήθηκαν από περίπου γνώστες της ιστορίας πάντως... μην τα κάνουμε όλα ίσωμα...

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

πααααλι εγω?

Με κακομαθαινετε

ria είπε...

δεν έχει το πόβερτυ στίχους. μονο μουσική είναι αλλά πολύ τρυφερή. ερωτική. όχι θλιβερή. το βρήκα αλλά είναι μόνο σε βίντεο με παγοδρομίες.

BLUEPRINTS είπε...

ναι Ginger κάνεις ότι δε σου αρέσει...

Ανώνυμος είπε...

ρια μαλιστα.....δεν μπορω να βοηθήσω

γιατί δεν ψηφίζω στην καρδίτσα....
γιατί δεν ψηφίζω με τίποτα νεα δημοκρατία...σορρυ κιόλας...

ria είπε...

οι γερμανοί τα έχουν με τους γάλλους κυρίως. όωπς εμείς με τους τούρκους, ένα τέτοιο πράγμα είναι οι γερμανοί με τους γάλλους

Μαίρη (Ginger) είπε...

Εδω στην Ουγγαρια οχι Παυλο μου

Δεν υπαρχουν αρκετοι ενδιαφερομενοι και δεν το στηνουν το σκηνικο

Εχω ρωτησει

Ξερεις τι τεμπελοσκυλα υπαρχουν στις πρεσβειες?

Ανώνυμος είπε...

ρια όπως και ναχει καλό ταξιδι να έχεις και με το καλό να μας γυρίσεις πίσω...γρηγορα για να σε έχουμε κοντα μας...

Evil Chef είπε...

Παυλο πες μου ποιος το τραγουδαει γτ ειμαι σε ψιλοαποσυνθεση αποψε (θα το κοιταξω αυριο μαζι με την λιστα και τις παραγγελιες)

ria είπε...

καλά ρε παναγιώτη, δεν πειράζει.

άλλωστε αυτός και ο ταλιαδούρος θα βγουν από τη νέα δημοκρατία στην καρδίτσα. είναι ακόμα τίμιος και με ήθος. ακόμα. όταν θα διαβρωθεί και αυτός, θα ψηφίσω άλλον! εμένα πολιτευόταν ο μπάρμπας μου με τη ν.δ. στην καρδίτσα και ψηφιζα αυτόν!

BLUEPRINTS είπε...

Ginger εντύπωση μου κάνει, τεμπελόσκυλα στις πρεσβείες; απαπα, τα ύστερα του κόσμου

ria είπε...

έβιλ, θα σου γράψω το βίντεο με τη μουσική μήπως το ξέρεις εσύ. απλά είναι με παγοδρομίες.

http://www.youtube.com/watch?v=cJI9idGoXt8&feature=plcp

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΠΑΥΛΟ μου εδω οταν ενας Ελληνας λεει "πατριδα" εννοει την Ουγγαρια (εννοω αυτους που γεννηθηκαν εδω)

ria είπε...

το έστειλα καλέ!

θα ψηφίσω στο χωριό. εκεί έχω τα δικαιώματά μου. γιατί δε θέλω να ξεκόβω από τις ρίζες μου!

Μαίρη (Ginger) είπε...

М. Шабалин и Т. Навка - Poverty

Ανώνυμος είπε...

παιδια ζω για την κυριακή να έχουν πάρει και οι δυο τους κανα 25% και να σέρνονται στα καναλια να παρακάλαν να εκλιπαρουν..ηδονή...
ειμαι δε ικανός απο τους υπουργους όποιος δεν μπει να πάω έξω απο το σπίτι του και να πανυγηρίζω που δεν μπήκε.....ζω μόνο για αυτό

ria είπε...

δε γίνεται παιδιά αντιμνημονιακός αγώνας. δε γίνεται. το μνημόνιο θα το λουστούμε κανονικά μετά τις μαλακίες του γαπ

Μαίρη (Ginger) είπε...

E.Morricone -- Poverty

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη θες να κάνουμε μαζί πορεία σε αυτούς που λες; μακάρι ρε φίλε, κι εκεί να δεις πανηγύρια

Evil Chef είπε...

Ρια αξιζω οσκαρ ταχυτητας!

Αυτο εδω δεν ειναι ;

http://www.youtube.com/watch?v=iHPGD2aDzvU

Ανώνυμος είπε...

blue....ακους...ταχαμου ταχαμου..για ψηφο πάει....

Ανώνυμος είπε...

blue ....εσυ εδω..?

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΛΟΙΠΟΝ αυτο που ψαχνει η ΡΙΑ

ειναι μουσικο θεμα του Ενιο Μορικονε

BLUEPRINTS είπε...

Ρία μου όλα γίνονται αρκεί να τα πιστέψουμε, δεν είμαστε η πρώτη χώρα που θα πει ουστ από εδώ, κι ας πεινάσουμε στα γρήγορα, από το να πας τα παίρνουν όλα λίγο λίγο καλύτερα μπαμ και κάτω να τελειώνουμε, άντε με αυτή την καραμέλα

Ανώνυμος είπε...

και οι δυο μαζί....25% σου λέω και τεζα ο χοντρός και ο σφουγγαρης

ria είπε...

αχ τζίτζερ, η νάφκα με τον κοστομάροβ έχουν πάρει τρια χρυσά σε ολυμπιακούς και μερικά παγκόσμια. είμαι τρελλή φαν του κοστομάροβ και του ζούλιν!

αλλά σαν τον πλουσένκο κανένας!

σημειωτέον ότι μόνο εγώ μπορώ να το διαβάσω. μαξίμ σαμπαλίν και τατιάνα νάφκα!

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΡΙΑ μου ακουσε σε παρακαλω αυτο

http://www.youtube.com/watch?v=4RPG98A0BUQ

ειναι αυτο που ζητας?

BLUEPRINTS είπε...

χαχα Παναγιώτη, γιατί; εντύπωση σου κάνει; κι εγώ εδώ λοιπόν

ria είπε...

δεν παίζεσαι έβιλ. αυτό είναι. το κατεβάζω τώρα!

χίλια ευχαριστώ και εσένα και την τζίντζερ

Ανώνυμος είπε...

σορρυ η φουλη μας σνομπάρει σημερα....

απαράδεκτη.....

Evil Chef είπε...

Εγω επειδη ειμαι λιγο χαζος ,αν δλδ δεν ηταν ο ΓΑΠ και ηταν αλλο κομμα δε θα το ειχαμε φορεσει φερετζε το μνημονιο ;

Μην ειμαστε τοσο κοντοφθαλμοι ,προαποφασισμενο ηταν ,απλα βαλαν ενα σοσιαλιστικο (ταχα μου) κομμα για να μην γινει οικοπεδο απο τις αντιδρασεις η χωρα.

Οποιος πιστευει οτι οι αλλοι θα μας σωζαν να αλλαξει πλευρο ,με το συμπαθειο!

BLUEPRINTS είπε...

επειδή σε είπε απαράδεκτο Παναγιώτη το επιστρέφεις; τς, τς, δεν είναι κίνηση λεβέντη αυτή όμως...

Ανώνυμος είπε...

ρια σωστή....αλλά και με υπογραφή σφουγγαράκι μην ξεχνιόμαστε

BLUEPRINTS είπε...

Evil εννοείται προαποφασισμένο ήταν, κι έπρεπε να το φέρουν όσο το δυνατόν πιο "ήπια" για τον κόσμο... είπαμε το πειραματόζωο της νέας κατάστασης ήταν η Ελλάδα

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΠΑΥΛΟ σου αναθετω να ψηφισεις και για μενα

Ανώνυμος είπε...

και η φουλη λεβεντισσα ειναι....επομενως ....

ria είπε...

έβιλ, και στην ουγγαρία βγήκε κάποιος που είπε έξω από το μνημόνιο και μετά από ένα χρόνο από συντριπτική πλειοψηφία που πήρε, έπεσε και η χώρα μπήκε στο μνημόνιο με μαύρα χάλια...

Κατερίνα είπε...

Συμφωνώ με @ evil!

Μαίρη (Ginger) είπε...

ναι μωρο μου μια αλλα οτι ψηφισεις εσυ θα ειναι και για μενα

και δεν νομιζω οτι πολυδιαφωνω μαζι σου

Ανώνυμος είπε...

και δεν της επιστρεφω όλα οσα μου έγραψε χθες τα οποία τα διαβασα....


ελα να ριξω την βόλτα μου ωπαα....σσσσσ

BLUEPRINTS είπε...

ναι Ρία οκ, και η Αργεντινή είδαμε τι έπαθε, αλλά η Ισλανδία; η Τουρκία; υπάρχουν κι αλλού παραδείγματα αποφυγής των "παγκόσμιων" αποφάσεων, για να δούμε και κατά εκεί

BLUEPRINTS είπε...

Ρίξτα βρε Παναγή

Μαίρη (Ginger) είπε...

ΡΙΑ μου μαλλον δεν τα ξερεις καλη μου σωστα για την Ουγγαρια

μου επιτρεπεις

Ανώνυμος είπε...

blue....τι κάνεις τωρα....
ασε μετα τις εκλογες που θα μειωθουν οι μισθοι περιπου 20 %...να δω τι θα λένε...ασε ρε γιαννη

BLUEPRINTS είπε...

πες βρε Ginger που τα ξέρεις καλύερα

ria είπε...

όχι έβιλ. αν ήταν κάποιος άλλος πχ ο σαμαράς, δε θα μπαίναμε στο μνημόνιο ο πούτιν είχε προθυμοποιηθεί να αγορασει το χρέος μας και ζήτησε τον αγωγό μπουργκάς αλεξανδρούπολη. τον υπέγραψε ο καραμανλής και κάηκε η ελλάδα από τους αμερκανούς για να μη χάσουν όσα μας έδωσαν οι τράπεζες τους. και φεσωθήκαμε το γιωργάκη που του υποσχέθηκαν 2 τετραετίες γενικος γραμματέας του οηε..

και έτσι φαγαμε το μνημόνιο. θα μπορούσαμε να το αποφύγουμε. αλλά αυτόν ψήφισε ο λαός, ας τον λουστεί τώρα!

Evil Chef είπε...

Ρια το γνωριζω αυτο που λες αλλα εδω μιλαμε για αποικειοκρατικη-δουλικη συμφωνια .

Να μας βοηθησουν αφου εχουμε ζορια ναι αλλα οχι να ισοπεδωσουμε ολη την κοινωνια ...και να ξεπουλησουμε μελλοντικα τα παντα .
Αν η επιδιωξη τους ειναι να γινουμε το βορειοτερο κρατος της Αφρικης σε καλο δρομο βαδιζουμε!

Μαίρη (Ginger) είπε...

η εγω δεν καταλαβαινω καλα τι γραφεις ΡΙΑ, ο ιδιος που γυρισε την πλατη στο ΔΝΤ εδω στην Ουγγαρια ο κος Ουρμπαν τωρα παει παρακαλοντας αν εννοεις το ιδιο τοτε εγω δεν καταλαβα καλα

Μαίρη (Ginger) είπε...

αλλα εδω παιζουν αλλα μουσμουλα πολιτικοι

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη θα λένε το γνωστό: να μου κοβόταν το χέρι, αλλά πραγματικά όποιος μου το πει θα του το κόψω ρε φίλε, πραγματικά όμως

Evil Chef είπε...

Δλδ ο Αντωνης ειναι αντι -αμερικανος;

Αυτο ειναι το ανεκδοτο των 10 και 5;

Μαίρη (Ginger) είπε...

κι εδω δεν εχουν τουλαχιστον Ευρω ακομα

Ανώνυμος είπε...

σορρυ φουλη αλλά δεν μου φερεσαι σωστά.......με αδικείς
σαν κατι να σου έχω κάνει.......
να σαι καλά πάντως.....ευχομαι δεν ξαναμιλάω για λόγους αξιοπρέπειας...το να σερνομαι δεν μου αρέσει....

Κατερίνα είπε...

@ Παναή, ίσως έχει πάει στην γκαστρούλα της, καλε. Κάνε λίγη υπομονή

BLUEPRINTS είπε...

βρε Παναγιώτη μπορεί να έχει δουλειές το κορίτσι και να μην ευκαιρεί...

Ginger για σένα το άσμα λοιπόν

Μαίρη (Ginger) είπε...

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω

Ανώνυμος είπε...

ο κωστακης ηταν με τους νότιους βρε....οι βόρειοι τον έφαγαν....

Evil Chef είπε...

Αυτο ειναι ενα απο τα ελαχιστα πραματα που εχω παραδεχτει στο Κωστακη - οτι ειδε το πραμα που πηγαινε και ανοιξε αλλους δρομους ,αλλα τον φαγανε στην γωνια (Ντορα και σια)

ria είπε...

ακριβώς αυτό λέω τζίντζερ, βγήκε πρωθυπουργος γιατί ηταν αντιμνημονιακός, αλλά τώρα παρακαλάει για μνημόνιο και με πολυ χειρότερους όρους από ότιν πριν βγει...

Ανώνυμος είπε...

εγω δεν ξαναμιλάω παρακαλώ πολύ....


παιδια μην ανακατευουμε τον άμαχο πλυθησμό πουναι και ετοιμη ....


ευχαριστω

BLUEPRINTS είπε...

Evil λες πάλι απαγορευμένες λέξεις και θα πέσει το σύστημα, πρόσεχε...

ria είπε...

έβιλ, η τουρκία τώρα βγήκε από το μνημόνιο. αλλά η τουρκία έκανε υποδομές. εμείς τι σκατά κάνουμε;

BLUEPRINTS είπε...

Ρία ακριβώς αυτό: σκατά κάνουμε... ανάπτυξη το 2053 περίπου

Ανώνυμος είπε...

ζω για να δω αδωνη στο πεζοδρόμιο....πα πα πα..ηδονη

Evil Chef είπε...

Μπλου ειναι ολη η οικογενεια μεσα στο προγραμμα αποφυγης;

marimar είπε...

Καλησπέρα παίδες

Σας ακούω μουσικώς αλλά δεν ακούω σχόλια παραγωγού και δεν προλαβαίνω να διαβάσω σχόλια.

Είμαι ξάπλα. Απο τις 2 και μετά δεν έχω καθήσει καθόλου.

Σας φιλώ όλους

Μπορεί να γυρίσω στα σχόλια μετά.

ria είπε...

έβιλ, δεν τον έφαγε η ντόρα, η αμερική τον έφαγε.

του απήγαγαν τρεις με΄ρες τα παιδιά. οι ρώσσοι του τα βρήκαν και τα γύρισαν πίσω...

και είπε, τα παιδιά μου μάνα δε θα έχουν, και αφού τον απείλησαν να τον σκοτώσουν, είπε, τουλάχιστον να μείνω εγώ να έχουν κάποιον!

BLUEPRINTS είπε...

Evil εννοείται, μέχρι και στα δισέγγονα πιάνει η κατάρα... φτου σκόρδα

marimar καλησπέρα αγαπημένη μας

Κατερίνα είπε...

Καλη ξεκούραση @ Μαριμαράκι μου!

Ανώνυμος είπε...

αλλη ηδονη αυτη αλλά εκτός βουλής...να μασάει τα δόντια του...

Μαίρη (Ginger) είπε...

Μαρουλινα μου καλως τηνε την περδικα

Evil Chef είπε...

Η Τουρκια εκανε προκοπη στα παραλια ,στη βιτρινα .

Μεσα στην Ανατολια τι κατασταση επικρατει;
Γτ δε μας τα λενε αυτα;
Επισης ο βασικος μισθος στην Τουρκια ειναι 150 ευρω !

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη εννοείς τις μασέλες του;

Ανώνυμος είπε...

εγω μια φορά να ξεκαθαρίσω κατι...στον ιδιωτικο τομεα ειμαι καιο βουδας να βγει τίποτα δεν αλλάζει....αλλά μετα τις εκλογες μην ακουσω κατι.....για περικοπές για φόρους για ανεργία για αναδουλειά γιατί ..θα φαμε τα μουστακια μας....

BLUEPRINTS είπε...

Evil σωστά, είναι πολύ λίγοι κι οι μισθοί κι όλα στην Τουρκία, αλλά οι ρυθμοί ανάπτυξης είναι από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως, οπότε έχουν σε κάτι να ελπίζουν στο μέλλον

ria είπε...

έβιλ, δεν την νοιάζει την τουρκία η ανατολία. είναι αμιγώς κουρδική και για αυτό δεν της δίνουν λεφτά. και ξέρουν ότι θα χάσουν αυτήν την περιοχή. η τουρκια θα διαμελιστεί για να γίνει κουρδιστάν. θα χάσει τουλάχιστον 15 εκατομμύρια κούρδους εκει!

ria είπε...

καλώς τη μαριμάρ!

τι κάνεις καλή μου;

Ανώνυμος είπε...

blue....ελα ρε...μεγιστεεε..δειξε πως γινονται οι εκπομπές...ελα μου

Μαίρη (Ginger) είπε...

τα γκρεμιζει η Ταμαρ χαχαχα

φιλια παιδια

πολλα
σε ολους

σας αγαπω

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη να αφήσουμε μουστάκι για να αρχίσουμε να τα τραβάμε...

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαα

marimar είπε...

Δεν με αφήνεις να αγιάσω. Ευχαριστώ πολύ.

Τζιντζερ μου έστειλα το μέηλ απο Δευτέρα τα λέμε.

ria είπε...

ποιος φεύγει; έχασα επεισόδια γράφοντας

BLUEPRINTS είπε...

Παναγιώτη αύριο θα παίξω πολιτικοποιημένα τραγούδια απ' όλο τον κόσμο, όχι με την έννοια της επανάστασης, αλλά με της κοινωνικής ευαισθησίας γενικά, ελπίζω να είσαι παρέα...

Ανώνυμος είπε...

στην αγκαλια μου εχω τον μικρο πετρακι τον ανηψιο μου τον αγαπημενο σας ακουει όλο απορια

BLUEPRINTS είπε...

Ginger καλό σου βράδυ, φιλάκια πολλά

ria είπε...

δεν το ήξερα ρε παύλο!

ria είπε...

καλό βράδυ τζίντζερ!

ria είπε...

ευχαριστώ παύλο για την αφιέρωση!

Ανώνυμος είπε...

στωωωωωωωωω

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 378   Νεότερο› Νεότερο»